søndag den 10. februar 2013

Observatoria er blevet observeret

Forleden fik jeg et spændende blad med posten. Danske Torpare, et foreningsblad for alle danske husejere i Sverige. Interessant læsning og med omtale af denne blog på side 43 - Observatoria er med andre ord blevet observeret. Jeg takker den velskrivende redaktør, Marian, for både omtale og selve bladet.

Samtidig vil jeg hilse eventuelle nysgerrige torpare velkomme på bloggen, hvis de/I skulle kigge forbi.

Omtale af Observatoria i Torpare, februar 2013. Sorry ingen high res 

6 kommentarer:

  1. Tillykke med det! Godt gået! God søndag aften!

    SvarSlet
  2. Tak! Håber, I havde en god weekend. Spændende indlæg om din bogklub/senest læste.

    SvarSlet
  3. Tillykke! Vi får Torparne og jeg så dig godt - skrev også til Nonna om det ;-)

    SvarSlet
  4. Tak, Ellen:) Hvor sjovt, at du holder det magasin.

    SvarSlet
  5. Hvor er det cool! Sådan - jeg vil blive ved med at observere :)

    SvarSlet